Global Statistics

All countries
646,687,764
Confirmed
Updated on 29.11.2022 13:58
All countries
623,630,152
Recovered
Updated on 29.11.2022 13:58
All countries
6,637,957
Deaths
Updated on 29.11.2022 13:58
aktualne
DomůRady a TipyJak vymyslet vánoční dárek na poslední chvíli?

Jak vymyslet vánoční dárek na poslední chvíli?

-

Udělali jste si seznam, vše si poctivě odškrtávali, ale při jeho kontrole jste zjistili, že vám některý dárek chybí? Nepanikařte, existují skvělé dárky na poslední chvíli, se kterými rozhodně uděláte radost.

Častý problém je v tom, že o dávání dárků uvažujeme jako o výměně fyzických předmětů. Užitečnou alternativou a tipem je myslet na dárek jako na komunikaci. Když někomu dáváte dárek, ve skutečnosti s ním mluvíte. Koupíte, vyrobíte nebo objevíte dárek, který obdarovanému něco říká. Dostanou dar, a pokud jsou vnímaví, rozumí vašemu sdělení.

To samo o sobě není žádná věda, ale právě na to často zapomínáme, když jdeme vybírat dárky. Nejprve se soustředíme na objekt nebo potřebu, poté zkontrolujeme, jaké sdělení chceme předat.

Pokud toto myšlení využijete při výběru dárků, můžete rychle přejít k dokonalému dárku, speciálně pokud jej hledáte na poslední chvíli. Zeptejte se nejprve sami sebe: „Co chci této osobě říci? Poté přejděte k části „Co jim mohu dát, aby to pochopil?“.

Dárky, se kterými přicházíme, když přemýšlíme o dárcích jako o komunikaci, mohou být stejné, jaké bychom si představovali jinými způsoby. Rozdíl může být jednoduše v tom, že dospějeme k rozhodnutí rychleji a s větší jistotou, že náš dárek je pro danou osobu správný.

Tip: Vyšlete obdarovanému jasný vzkazsmaltovaným hrnkem s motivem dle vašeho výběru, nebo objednejte tričko s potiskem. Takovým dárkem předáte osobní vzkaz a darujete vzpomínku, kterou navíc obdarovaný bude mít často na očích.

Samozřejmě je tu jedno upozornění. Pokud tomu člověku nechcete říct nic pozitivního, ale cítíte, že musíte dát dárek, vraťte se ke svým starým způsobům myšlení. Sdělovat negativní věci dárkem nemusí být nejlepší způsob, jak si užít Vánoce.

Must Read

- Reklama -PR článek